22 Ekim 2016 Cumartesi

Tuğçe Erkoçkar Röportajı / Didem Aydın



İnstagramda fenomen olmuş bir isim, başarılı bir güzellik uzmanı ve estetisyen Tuğçe Erkoçkar ile sizler için güzel bir söyleşi yaptık...


 

İlk olarak şöyle başlayalım...


Kozmetik eğitimi aldınız mı?


Kozmetik eğitimi aldım.Bence yapacağımız her işin eğitimini alıp o şekilde devam etmeliyiz. Heleki bu insan sağlığı ve güzelleşmeyle ilgili bir alansa. İlk olarak Nişantaşı MC Akademi'den sağlık bakanlığı onaylı eğitim aldım. Daha sonrasında Esra Simay parmenant makeup studio'da eğitimimi tamamladım. Yurt dışı ve gerekli yurt içi güzellikle ilgili seminer ve fuarlara katılım sağladım.


 




Türk Kadınlarının kozmetiğe ilgisi son yıllarda mı arttı? Kozmetikten ne ölçüde doğru faydalanıyoruz? Neler yapmalıyız?


Kesinlikle arttı. Son yıllarda kadınların güzelliğe olan bakış açıları oldukca ilgili olmaya başladı. Günümüzde artık basit yöntemlerle güzelleşmek çok kolay. Kozmetik ürünleri olsun, profosyenel destek olsun oldukça yaygın. Önemli olan bundan bundan doğru bir şekilde faydalanmak. Bayanlar olarak kozmetik ürünlerini tercih ederken en çok kokusu ve renginden çok ambalajlarına tav oluyoruz. Çünkü tüketici kozmetik markası ile birlikte imaj da satın alıyor. Biz kadınlar olarak önce kendimizi iyi tanımalı, cildimizi uzman tarafından analiz sonucunda gerekli kozmetik ürünlerini kullanmalıyız. Faydalı olacağını sandığımız bir ürün tam tersi tam tersi bir etkide bulunabilir. Kozmetik ürünlerini, cilt yapımıza ve uzmanlar tarafından tavsiye sonucu temin etmeliyiz.


 


Bu yoğun tempoya yetişmek zor olmalı


Yoğun ve güzel diyebiliriz. İşimi severek yapmanın artısı olmalı. O yüzden oluşan yoğunluk ve zorluklar bana keyifli hala dönüşebiliyor. Gerek kadınlar ve erkekler olmak üzere güzelliğe önem veren insanlarla bir arada çalışmak hizmet vermek oldukça keyifli.


 


Doğal güzellik tüyolarınız var mıdır?


7'den 70'e her kadının güzellik, bakım ve makyaj gibi alışkanlıkları olmuştur. Güzellik salonları, kuaförler, cilt bakım merkezleri kadınların en çok tercih ettiği mekanlardan. Fakat kadınların evde kendilerinin uygulayacağı oldukca doğal güzellik sırları da olmalıdır. Beni takip edenler ve tanıyanlar sürekli sosyal medya adreslerimden güzellik sırlarımı paylaştığımı da bilir.




 


Sosyal medya ve işinizdeki başarınızın sırrının ne olduğunu düşünüyorsunuz?


İnsanlarla iyi iletişim, doğru diyalog, güvenilirlik ve sıcaklık olduğunu düşünüyorum. İyi bir izlenim vermek insanların size olan inancını sağlar. Dış görünüşe özen göstermek, insanları doğru bilgilendirmek. En önemli ise verdiğim yöntemlerin, yayınladığım ürünlerin olumlu sonuçları ve mutluluğu. Şimdiye kadar hiçbir şekilde paylaştığım bilgiler doğrultusunda olumsuz bir etki almadım. Bu da benim mutluluğum olsa gerek. İnsanlar tarafından sevilmek ve takip edilmek işimi doğru şekilde yaptığım ve gelen mesajlara elimden geldikce cevap vermeye çalışmamdır. Herkese teşekkür ederim.


 


Takipçilerinizle etkileşiminiz nedir ? Geri dönüşümlerde yaşadığınız güzel bir anı varsa okuyucularımızla paylaşır mısınız?


Genellikle takipçilermin yüzde doksanı kadındır. Hemcinslerim tarafından takip edilmek ve takdir edilmek oldukca gurur verici. Oldukca güzel geri dönüşler ve mesajlarım oluyor. Fakat bunların arasından beni en çok etkileyen bir anımı sizinle paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz aylarda sosyal medyamda güzellikle ilgili ve benimde evde kullandığım bazı ürünleri yayınlamıştım. Yayınlamamın ardından aynı günde önerdiğim birçok ilde bulunan kozmetik mağazasındaki müdürlerden mesaj aldım. Mesajda, bugün alışveriş yapan müşterilerimizin birçoğu Tuğçe Erkoçkar saç bakım yağımdan istiyoruz dedi sizi tanımıyorduk. Birkaç saat içinde stoklarda olan sizin ürün bitti. Sizi artık bizde takip ediyoruz dediler. Beni çok mutlu etmişti. İnsanların güvenilirliği anlatılmaz bir duyguydu.


 




Sizi tanıyanların en çok merak ettiği soruya gelelim. Eşiniz Zorbey ile nasıl tanıştınız? İlginç bir hikayeniz var mı?


 


Eşimle tanışma hikayem hem güzel hem komik bence. 23 yıl aynı mahallede mahallede oturup birbirimizi tanımamamız oldukça ilginç olsa gerek. Zorbeyin halası beni bir güzellik merkezinde görmesi sonucu aramızı yapmak istedi. İkimizde istemediğimizi söyleyip konuyu kapatmışız haberimiz olmadan. Fakat 3ay sonra tekrar aynı güzellik merkezinde halasıyla karşılaştık. Aramızda hiç bir muhabbet geçmedi. Kapıda halasını almaya gelmiş Zorbey de beni görmesiyle halasına sorması bir olmuş. Daha sonrasında güzellik merkezinden ismimi soyismimi öğrenip bana bir şekilde ulaşmanın yolunu buldu bir kahve içtik ve o gün seninle evlenicem dedi. 5 ay içinde dediği oldu ve büyük bir aşkla evlendik. Allah herkese böyle bir aşk nasip etsin


 


Kuşadasına yerleşmek büyük bir karar olmuş. Bu sizin için zor oldu mu?


İnsanın doğduğu büyüdüğü bir şehirden birden başka bir şehire taşınması kolay olmasa gerek. Ama aşk herşeyi yaptırıyormuş. Kısa bir süre içinde Kuşadasına alıştım. Burası bizim aşkımızın yeri olduğunu biliyorum insan sevdiği neredeyse oradaymış. Ailemiz ise bizi yalnız bırakmadı. Onlarda buraya yerleşti bunun için çok mutluyuz.


 


Uyum sağlayabildiniz mi? Şehirde yapmaktan hoşlandığınız şeyler neler?


En güzel yanı sabah gözlerimi açtığımda mis gibi masmavi bir deniz ve kocaman büyük gelen gemiler. Manzaranın uçsuz bucaksızlığı. Hergün sahilde minik köpeğimiz kızımız çilek ile yürüyüş yapmak. Nerede yemek yersek yiyelim deniz ayaklarımızın altında olması bence büyük bir ayrıcalık. Her yer arabayla 10dakika olması ise en büyük keyfi. Kısacası cennet..


 


Mutfaga ilginiz oldugunu biliyoruz. En çok begendiginiz ve yapmaktan keyif aldığınız yemekler hangileri?


Yemek yapmayı seviyorum, el lezzeti olanlardan olduğumu düşünüyorum. Sevgili annemin yemeklerini hiçbirşeye değişmem sanırım az da olsa ondan birşeyler almışım :) Pilavım çok güzeldir, pilav deyip geçmeyin pilav yapan her yemeği yapar demiş büyüklerimiz :)


 


Eşiniz ile birlikte hazırlamaktan keyif aldığınız bir yemek var mı?


Zorbey genellikle yemek yeme bölümünde çok daha başarılıdır. Mutfakta ben yemek yapınca masayı kendisi hazırlar çok zevklidir. En güzel masayı kurabilir diyebilirim. Kendisinin haftada bir yaptığı yemek vardır oda evde tavuk döner. Oldukca lezzetli lavas arasında acı soslarla bütünleştirip yaptığı tek yemektir.


 


Ege mutfağı hakkında neler düşünüyorsunuz?


Ege mutfağı oldukca zengin ve lezzetli bu bölgede yaşadığım için de çok şanslıyım. Ege mutfağı diyince akla ilk şey zeytin ve yağı. Sebze yemekleri, zeytinyağından yapılan bütün sulu yemekleri boyozu, izmir köftesi, zerde, keşkek, radika salatası, tulum peyniri, mücmeri. Bunlar sadece sevdiklerimden birkaçı.


 


Tercih ettiğiniz restaurantlar nereler?


Genellikle balık ve et restaurantları oluyor.


Yakında yeni projeler var mı?


Yakında çok güzel projelerim var beni takip eden takipcilerimde görecek. Hem güzellik anlamında, hem de farklı alanlarda. Ama söylemiyorum süpriz olsun.


 


Takipcilerinize vermek istediğiniz bir mesaj var mı?


Beni takip ettikleri, görmeden sevdikleri için, iyi dilekleri duaları içine koydukları için, güvendikleri yanımda oldukları için çok çok teşekkür ederim sizleri seviyorum.


 


Son olarak Gastroedebiyat kulübü hakkında ne düşünüyorsunuz?


Son derece başarılı, keyifli bir kulüp. Her alanda başarıları olan, okumaktan keyif aldığım bir proje. Herkesin emeğine yüreğine sağlık. Bana da yer ayırdığınız için sonsuz teşekkürler en içten şekilde sorularınızı cevapladım. Teşekkür edip başarılarınızın devamını diliyorum.


 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder