18 Şubat 2017 Cumartesi

Bugün de Patlamadım / Volkan Özaltın



Yürüyorum sokakta…

İçimde saniyeler…

Bir…

İki…

Üç…

Patlamadım.

Hızlı hızlı atıyorum adımlarımı,

Nabzım yükseliyor

Sayıyorum

Bir…

İki…

Üç…

Patlamadım.

İnsanların yüzlerine bakıyorum korkuyla…

Sırt çantalı biri var bana doğru gelen.

Sakın ? Yoksa?

Öğrenci mi ki?

Niye bu kadar büyük çantası?

Kampçı mı yoksa?

Şehrin ortasında ne kampçısı alla’sen

Neyse geçti gitti yanımdan…

 

Saymaya devam ediyorum

Altı...

Yedi... 

Sekiz..

Bum!

Allah iyiliğini versin çocuk!

Balon mu patlatılır mı bu devirde?

Kızıyorum çocuğa içimden

Korku hormonlarım kana karışıyor

Yürümeye devam ediyorum.

Güzel güzel giyinmiş güzel kadınları süzüyorum.

Hayal kuruyorum saymayı unutup

Hayalle gerçek arasına

Eski radyolardaki gibi

Başka frekanslar giriyor.

Abi sigaran var mı?

Yok kardeşim kullanmıyorum.

Abi bir lira ver o zaman be!

Bir liramı ilerideki sokak müzisyenlerine ayırıyorum

Otobüs durağında herkes birbirinin yüzüne bakıyor. 

Yoldaki çukuru görüp gülümsüyorum

Aklıma Orhan Veli geliyor,

Belediye çukuruna düşmüş,

Vurup kafasını…

Ölmüş

O an ölmekten korkmuyorum,

İnsan hayatı ucuz bir eşya gibi bu can pazarında

Azrail ucuz ölümleri satın alıyor avuç avuç…

Bu coğrafyada...

Bir…

İki…

Üç…

Sanıyorum bugün de patlamadım

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder