21 Temmuz 2017 Cuma

Çok Güzelsin / Selin Köken


İhtimallerin doğduğu yerden batıyoruz her gece

Belkilerle, keşkelerle, çünkülerle...

Bütün direnişlerimiz son buluyor.

Karanlığın içinden sessiz bir çığlık hırpalıyor ruhumuzu ansızın.

Bir keresinde dizlerimi kalbime çekip o kadar çok ağladım ki

Dizleri, kalbinde uyuyanların sessiz iç çekişlerini nerede görsem tanırım.

Yalnızlık anca şiir kitaplarında güzel bence

 

Yüzünün gökyüzü, ellerinin deniz ve senin şiir olduğun bir yer var.

Sen çok güzelsin !

Kaldırım aralarında inatla büyüyen çiçek gibi

İlkbahar sabahında burnumda tüten deniz kokusu gibi güzelsin.

 

Martılarla konuşmaya çalıştım ve başaramadım.

Parktaki köpek yüz çevirince bir parça da ona kırıldım

Yürümekten vazgeçmiş duruyorum öyle

Balıkçı oltalarına takılsam da beni bir denize atıverseler diye içimden defalarca geçirdim.

 

Kolay kolay vazgeçebilirmişim gibi gösterdiğim her şeyin bağımlısıyım.

Unutmuş gibi yaptığım her şeyi hatırlıyorum.

Biliyorum hangi acımın hangi yarama denk düştüğünü

Ve sırf bu yüzden, aynaya bakarken gözlerimi kaçırıyorum.

Ama yine de biliyorum sen çok güzelsin.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder