18 Aralık 2016 Pazar

YOK / İlayda Zengin



Bir trenin gelmesine gerek yoktu
Ben çoktan anladım
Aldatılmışlığımı kilometrelerce uzaktan
Vagon vagon ayrılık boşaltmasına gerek yoktu
Dayanmak için yaratılmış sırtımdan

 
 

Çiğ gülümseyişlere gerek yoktu
Ben çoktan anladım
Taşınmaz odunlarınla dolu sobadan
Çıktığını bir yanmış yalan
Geçmişi yüzünde saklamana gerek yoktu
Ben senin yerine
Deniz yeşili örtüyle kaplamışken çoktan


Bu ayakkabıya gerek yoktu
Ben çoktan anladım
Yerçekimi  gözümde büyüyen düşman
Bir şehrin çılgınlığında yazılmış
Hevesler değil miydi havada asılı kalan
Kör sinek gibi yol aramaya gerek yoktu
Zaten günümüz geldiğinde almayacak mıydı bizi
Çıngıraklı bir zaman


Silahsız bir çığlığa gerek yoktu
Ben çoktan anladım
Suskunluk daha keskin en derin kelamdan
Nasıl ısıttıysa öfke yarımlıktan muzdarip odayı
Cefası çıkıyor terleyen duvarlardan


Şimdi gelmene gerek yoktu
Gerektiğinde gelmemiş olduğundan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder