19 Aralık 2016 Pazartesi

2016 BİTMEDEN / Selin Köken

 
 
 
 
 
Öncelikle;
 
Barış diledim bu yıl
Yaşam diledim
Çoçuklara, kadınlara, hayvanlara
Nefes alan herkese vicdan diledim
Sonra ;
Karşılıksız sevenim, sayanım
Her daim yanımda olanım
Arayanım, soranım
Zor günümde yanıma koşanım
Yüzümü güldürebilenim
Beni mutsuz edenim
Yazmamı sağlayanım
Beni benden iyi bilenim
Yol gösterenim
Yolumu güzeleştirenim
Gün doğmadan koşarak sahile indirenim
Kendime getirenim
Kardeş olmamı sağlayanım
Gözlerim bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezenim
Gözümün içini parlatanım
Kalbimi yerinden çıkartanım
Havalara uçuranım
Güçlü olmamı sağlayanım
Sokaklarda kahkaha attıranım
Durup düşündürenim
Sarılıp öylece kalakalanım
Bencil olmayanım
Nikah şahidi yapanım
Teyze olmamı sağlayanım
Yastığımı paylaştığım
Konuşmadan anlaştığım
Aklımdan geçenim
Hadi kalk gidiyoruz diyenim
Film izlerken uyuya kalanım
Çiçekleri sevdirenim
Bulutlarda gezdirenim
İyi ki varsın dedirtenim
Ve daha nicesi...
 
Hepinize teşekkürümdür.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder